Otázka je, koho a ako presunúť

Dátum vydania

Allianz ALLIANZ – SLOVENSKÁ DÔCHODKOVÁ SPRÁVCOVSKÁ SPOLOČNOSŤ, A. S.
Exkluzívny spravodaj
pre sporiteľov, médiá, odborníkov a spolupracovníkov.
OKTÓBER 2021
7 290 237 692 eur*
Objem úspor v druhom pilieri, o ktorých sa rozhoduje. Vašich úspor.

Otázka je, koho a ako presunúť
Presun sporiteľov v druhom pilieri a zásadná úprava mechanizmu garancií sú nutné opatrenia na zvýšenie výnosnosti druhého piliera.

Pozrite si diskusiu rezortu práce, finančných autorít, správcov úspor a výskumníkov o budúcnosti dôchodkov na Slovensku.

Anketa
Dôverujete štátnym autoritám, že správne presunú vaše úspory a upravia dôchodkovú sporiacu stratégiu?
ÁNO NIE
Povedali ste nám:
Pozeráte sa priebežne, ako sa darí vašim dôchodkovým úsporám?
ÁNO 1159
NIE 746
* zdroj: www.adss.sk
Upozornenie podľa zákona č. 43/2004 Z. z.: S uzatvorením zmluvy s dôchodkovou správcovskou spoločnosťou je spojené aj riziko a doterajší alebo propagovaný výnos portfólia dôchodkového fondu v jej správe nie je zárukou budúceho výnosu portfólia dôchodkového fondu. Činnosť dôchodkovej správcovskej spoločnosti je pod dohľadom Národnej banky Slovenska.

Oznámenie: Allianz – Slovenská d.s.s., a.s. (ASDSS), poverila spracúvaním e-mailových adries odoberateľov Spravodaja ASDSS spoločnosť ECOMAIL CZ., IČ: 027 62 943, Na Mlejnku 764/18, Braník, 147 00 Praha 4, a to za účelom distribúcie Spravodaja ASDSS, pričom dochádza k cezhraničnému prenosu dát do Českej republiky a Írskej republiky.

LINKEDIN
Facebook Twitter Email


Máte otázku? Napíšte nám

Exkluzívny spravodaj

Informácie pre média, sporiteľov a mienkotvorcov

Objednajte si pravidelný mesačník a dozviete sa

  • o zmenách v dôchodkovom sporení
  • o vývoji vášho fondu
  • o tom, ako hospodárime s vaším majetkom

Používame súbory cookie

Súbory cookie používame na správne fungovanie našej stránky, prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a na analýzu návštevnosti. Informácie o používaní našej stránky tiež zdieľame s našimi sociálnymi médiami, reklamnými a analytickými partnermi.